Saturday, October 15, 2011

sudah fobia





untuk pengetahuan semua 
Yin sangat2 sedih, kecewa, dan geram !

luahan hati Yin kepada sesiapa yang berkenaan :

aku bukannya nak buat kau rasa bertambah sakit hati..
aku kesian kat kau..
aku tak nak jadi orang tengah..
tapi, hanya itu je jalan yang patut aku buat...
aku bukan nak parahkan lagi keadaan
yes.. suka hati kau laah, nak cop aku sebagai apa..
yang penting... aku tak akan dipercayai lagi..
dan memang inilah kenyataannya..
tapi, aku sanggup korbankan semua itu untuk tengok kebahgiaan kau..
tapi apa yang terjadi ni..
di luar sangkaan aku..
aku lebih sakit hati bila ,aku pun dilibatkan juga dalam hal ni..
aku benci orang hipokrit..
but, maybe aku jugak yang hipokrit...
tahun ni tahun last kita 1 sekolah, 1 kelas..
dan aku harap kita tak akan jumpa lagi..
dan kau tak akan jumpa orang yang macam aku...

yes, i agreed.. 
im a bad girl..
a bad girl who are want to see her friend smile but not for cry again..
this is the last chance to make u know what i feel..
dont trust me again ! 
i am distrusting !

luahan untuk sebelah pihak lagi :

babe, aku nak kau tahu... 
aku memang tak ingin nak bagitahu kau apa2 lagi..
kau tak kejam.. tapi cara kau tu...
sangat kejam..
aku bukan nak keruhkan lagi keadaan ..
tapi aku sangat sakit hati..
hati aku..
pecah , retak, hancur
bila dapat tahu..
kau libatkan aku..
niat aku baik...
tujuan aku baik..
kenapa kau balas dengan 'hal yang buat aku sakit hati'
depan aku kau senyum
belakang aku??
mungkin kau kutuk aku
or
ngumpat
or..
what else laaa...
aku bukan nak buat andaian yang buruk2 pasal kau..
tapi..
aku pun ada jugak perasaan..
mungkin bukan kau yang kejam..
tapi aku yang kejam..
biasalah..
aku kan budak jahat..
kau kan baik..
lebih pandai bawa hidup sendiri..
dan tak perlukan pertolongan dari aku...
dan apa yang aku buat..
kau langsung tak hargai..
aku bukannya nak ungkit..
tapi itu sudah menjadi hakikat
dan suatu lumrah hidup..
aku harap.
kau bahgia dengan hidup kau 
____________________________________________________________

suka hati laaah. kalau nak bertindak dengan cara apa pun..

yang penting

YIN TAK AKAN MASUK CAMPUR DALAM HIDUP ORANG LAGI

AKU FOBIA

p/s : maaf, entry kali ni, hanya menceritakan tentang perasaan yang berbuku dan berjilid di hati Yin. Yin sangat tertekan :( i hate this!